back from a wonderful journey through California & Delaware

Thursday, December 25, 2008

tiny beauty stitches

My friend Monika embroidered this lovely stitchery for me:
isn't it lovely?
I'll going to find a cute frame for it soon


many more pretty gifts had been changed yesterday .........
First experience with a digital frame and a iPod speaker

I'm unwrapping here - with the "old" jewelry ...
No exercise need for wearing the NEW necklace ;-)

AND - the tree:



firstable: coffeetime with "Linzer Torte"



and doggies' Christmas gift presentation:


Today we are going to have goose, traditional food

wishing everybody a special time with their families

3 comments:

Kim said...

Thanks for sharing your Christmas traditions. Enjoy!

stufenzumgericht said...

Hallo Brigitte,
das sieht nach einem rundherum gemütlichen und stimmungsvollen Weihnachtsfest aus und wenn sich dazu noch Geschenke von lieben Quilterinnen aus aller Welt gesellen, umso besser ;-)
Eine erholsame Zeit zwischen den Jahren wünscht dir Martina

EinzigundArtig said...

Liebe Brigitte,
..das hast Du ja auch ein schönes Weihnachten gehabt - durch angeknacksten Fuß bin ich zeitlich etwas ins Schleudern geraten ;)..daher nun jetzt erst liebe Grüße zum Jahresende, noch schöne besinnliche -und kreative Stunden, und fürs Neue Jahr Glück, Gesundheit!!
Vielleicht klappt es dann mit einem Treffen !?
Herzlichst Claudia